Qui som?

ESO i BATXILLERAT ENSENYAMENT DE QUALITAT

El nostre repte és oferir una ESO i un Batxillerat de qualitat basats en un model educatiu enfocat a aconseguir l’èxit dels nostres alumnes en un entorn pedagògic innovador, obert al canvi i al món.

En el nostre model educatiu, el protagonista és l’alumne i la nostra tasca és la de promoure el coneixement dels alumnes, assessorar les famílies i, finalment, analitzar i avaluar els recursos didàctics que utilitzem amb dos únics objectius: reeixir en un procés d’aprenentatge exitós i preparar els nostres alumnes pel món i, si és possible, per al triomf.

Com ho aconseguim?

• Amb grups d’aprenentatge reduïts.
  • Amb el treball cooperatiu sota el lema d’aprendre junts per viure junts.
  • Potenciant els punts forts dels nostres alumnes i treballant els febles i orientant-los acadèmicament en les etapes clau.
  • Amb les activitats festives que realitzem per promoure un bon clima de centre i la cohesió entre l’alumnat i professorat.

Pensem que l’educació és una tasca col·lectiva: de les famílies, de mestres i professors, d’alumnes, i de tota la societat en conjunt.

Com ho aconseguim?

• Treballem en xarxa per assolir l’èxit acadèmic dels nostres alumnes.
  • Promovem la participació activa de les famílies a través de:
    • les tutories grupals i individuals, l’AMPA i l’Escola de Pares.
    • un Intranet que ens permet tenir informats als pares en tot moment de l’evolució acadèmica del seu fill/a.

Treballem en un entorn pedagògic innovador, obert al canvi i al món.

Com ho aconseguim?

Utilitzem metodologies interactives, que són les metodologies que trobaran a la Universitat i els prepararan també per a l’aprenentatge al llarg de tota la vida basades en les Noves Tecnologies que ens permeten personalitzar la nostra tasca educativa i la fomentar la implicació de les famílies.

Promovem l’aprenentatge competencial de les llengües estrangeres: anglès, francès i alemany, per formar futurs ciutadans capaços de desenvolupar la seva activitat professional a nivell internacional.

Com ho aconseguim?

• Impartim l’anglès com a llengua vehicular en una segona matèria.
  • Impartim alemany com a segona llengua.
  • Amb Projectes com l’intercanvi amb Ahrensburg o el Comenius els nostres alumnes poden treballar amb alumnes d’altres països i cultures.
  • Pensem que gent petita, en llocs molt petits, fent coses petites poden canviar el món. Participem en projectes solidaris com el Projecte de Reminiscència en col·laboració amb l’Hospital Sant Joan de Déu.