Notícies i novetats

Portes obertes curs 2017-18 Batxillerat 2 de maig

El proper  2 de maig  a les 18 hores obrirem el nostre institut a totes les persones interessades a cursar el batxillerat al nostre centre i que ens vulguin conèixer.

Una primera part d'informacions generals que es desenvoluparà a la sala d'actes  precedirà al  tradicional recorregut per les nostres instal·lacions on alumnat o professorat explicaran què fem en cada espai i com entenem al nostre institut la formació.

Us esperem.

PREINSCRIPCIONS ESO

Preinscripció  CALENDARI
  • Oferta inicial de places escolars: 20 de març de 2017
  • Presentació de la sol·licitud al centre: del 23 de març al 4 d’abril de 2017
  • Presentació de la documentació al centre: fins al 7 d'abril de 2017
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 24 d’abril de 2017
  • Termini per presentar reclamacions, si cal, a la puntuació provisional: del 25 al 27 d’abril de 2017
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 3 de maig de 2017
  • Sorteig del número de desempat: 4 de maig de 2017 a les 11 h als serveis centrals del Departament d’Ensenyament: Via Augusta, 202, Barcelona
  • Llista ordenada definitiva: 8 de maig de 2017
  • Oferta final de places escolars: 30 de maig de 2017
  • Llistes d'alumnes admesos (i llistes d’espera, si n'hi ha): 2 de juny de 2017
Matrícula
  • Alumnes preinscrits amb plaça assignada a primer curs d'ESO: del 12 al 16 de juny de 2017
  • Alumnes preinscrits amb plaça assignada a 2n, 3r i 4t d'ESO (o alumnes amb plaça assignada però pendents de l’avaluació de setembre): del 26 al 30 de juny de 2017
  • Alumnes d’ESO pendents de l’avaluació de setembre: del 6 al 8 de setembre de 2017

La llista d'alumnes matriculats al centre procedents del procés de preinscripció i admissió es publica el 15 de setembre de 2017.

Més informació a Secretaria

Tutorial de Weeras

En aquesta mateixa entrada us podeu descarregar el petit tutorial que hem redactat per ajudar-vos a utilitzar la plataforma Weeras d'una forma més eficaç.

Tutorial WeerasTutorial Weeras [1.939 Kb]

JA HEM ENGEGAT EL PROJECTE TUTORIA ENTRE IGUALS!!!

Després d'haver fet la formació del programa amb els alumnes de 1r i 3r...ara ja és l'hora d'engegar els motors i posar-nos en marxa!

Trobada Delegats 3D

El divendres dia 27 de maig vam fer una trobada  de Delegats D amb els instituts de tota Catalunya  a Vilanova i la Geltrú. El programa es basa en : debatre, decidir, dinamitzar.

Alguns exemples dels projectes que hem portat a terme a l'institut: l'hort, la pedalada, la decoració de les aules de 1r (en curs) o l'excursió al cinema.

Els representants del nostre centre van ser  els delegats de cada classe i part del  professorat participant.

El programa de la Trobada va ser el següent:

10:00h        Recepció dels i les participants amb un refriger, tot boníssimmmm

10:20h        Presentació de la jornada a càrrec de l’actriu Mireia Guilella

10:30h        Espais de treball dinamitzats per posar en comú l’experiència del 3D

12:15h        Milonga 3D. Dinamització musical a càrrec de Comusitària

12:30h        Intervenció institucional

12:45h        Entrega de diplomes als instituts

13h            Tancament i tornada.

Visiteu els blogs de tutories per veure més fotos!!!